Przeszło 1 000 000 klientów
Oferujemy ponad 600 marek

Cześć, Jesper! Jak wygląda kwestia zwrotu butów?

- Każdy z nas jest zawiedziony, kiedy nasze wymarzone buty okazują się nie pasować. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i właśnie dlatego nasza procedura zwrotu butów jest bardzo prosta. Wystarczy, że buty odeślesz buty z etykietą zwrotu, która przyszła w przesyłce. Zadzwoń do działu obsługi klienta DHL Express na 42 6 345 100, aby umówić kuriera po odbiór paczki. Jak widzisz, nie musisz wypełniać żadnego skomplikowanego formularza. Wystarczy tylko odesłać buty.

Jeśli chcesz dokonać zwrotu dwóch osobnych zamówień, zapakuj je do osobno i opatrz w odpowiednie etykietki zwrotne.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

- Tuż po zarejestrowaniu przez nas zwrotu otrzymasz od nas maila, po czym przystąpimy do zwrotu pieniędzy. Buty docierają do nas zazwyczaj w ciągu ok. 2 tygodni, natomiast pieniądze zwracamy zazwyczaj w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych. Skontaktuj się z nami, jeśli chcesz sprawdzić status swojego zwrotu.

Chciałbym wymienić buty na inny rozmiar. Jak mogę to zrobić?

- To bardzo proste - złóż nowe zamówienie i odeślij niepasujące buty. W ten sposób zaopatrzysz się w nową parę, a kwota płatności za niepasujące obuwie zostanie ci zwrócona po zarejestrowaniu przez nas zwrotu.

Chciałbym zareklamować buty. Jak mogę to zrobić?

- Don’t worry – be happy. Prześlij nam mailem zdjęcie butów, a my zaproponujemy jakieś rozwiązanie.

Kiedy wybrane przeze mnie buty pojawią się w waszym magazynie?

- Klasyki zazwyczaj do nas powracają. Są jednak modele, którymi dysponujemy tylko w ciągu jednego sezonu. Skontaktuj się z nami, jeśli zastanawiasz się, czy twoje wymarzone buty są dostępne!

Chcę anulować zamówienie!

- No tak, czasami zdarzy nam się za szybko kliknąć. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby anulować niechcący złożone zamówienia. Czasami zdarza się jednak, że uprzedzą nas pracownicy naszego magazynu, którzy zdążą wysłać buty na twój adres. Dlatego tak ważne jest, abyś jak najszybciej się z nami skontaktował. My z kolei dołożymy wszelkich starań, aby zatrzymać przesyłkę.

Czy muszę założyć konto, aby móc złożyć zamówienie?

Do robienia zakupów w Footway i tworzenia listy ulubionych butów nie potrzebujesz mieć żadnego konta. Jeśli chcesz stworzyć własne konto, po prostu złóż zamówienie, a konto zostanie wygenerowane. Prościzna.

Moja paczka jeszcze nie dotarła/zaginęła!

- Ech, coś takiego nie powinno mieć miejsca! Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który sprawdzi lokalizację paczki. Jeśli faktycznie zapadła się pod ziemię, zajmiemy się oczywiście rozwiązaniem tego problemu.

Nie otrzymałem wszystkich zamówionych przez mnie butów!

- O, nie! Skontaktuj się z nami, a my sprawdzimy, co się stało.

Jakie są rozmiary tych butów i jakie są ich wymiary wewnętrzne?

- To bardzo częste i bardzo dobre pytanie. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem po rozmiarach lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, a uzyskasz satysfakcjonującą odpowiedź.

Moja płatność została odrzucona, dlaczego?

- O, kurczę… Ponieważ nie mamy dostępu do danych twoich płatności, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem, który zbada przyczynę problemu.

Jak usunąć pliki cookies?

Jeśli chcesz usunąć wszystkie buty znajdujące się w koszyku lub wyczyścić listę ulubionych, wystarczy kliknąć w poniższy przycisk :-)

Przeszło 1 000 000 klientów

Oferujemy ponad 600 marek

liczba wyników 31162
Korzystając z naszej strony, zgadzasz się na używanie cookies.×