Przeszło 1 000 000 klientów
Oferujemy ponad 600 marek

Jesper zna najpopularniejsze pytania i to tutaj znajdziesz odpowiedź. Możesz przeczytać więcej interesujących Cię informacji w poniższych kategoriach. Skontaktuj się z nami jeżeli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, moiprzyajciele@footway.pl 00800 461 2342

Cześć, Jesper! Jak wygląda kwestia zwrotu butów?

- Każdy z nas jest zawiedziony, kiedy nasze wymarzone buty okazują się nie pasować. Doskonale zdajemy sobie z tego sprawę i właśnie dlatego nasza procedura zwrotu butów jest bardzo prosta i darmowa. Wystarczy, że buty odeślesz z etykietą zwrotu, która przyszła w przesyłce. Zadzwoń do działu obsługi klienta DHL Express na 42 6 345 100, aby umówić kuriera po odbiór paczki. Jak widzisz, nie musisz wypełniać żadnego skomplikowanego formularza. Wystarczy tylko odesłać buty.Jeśli chcesz dokonać zwrotu dwóch osobnych zamówień, zapakuj je do osobno i opatrz w odpowiednie etykiety zwrotne.

Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?

- Tuż po zarejestrowaniu przez nas zwrotu otrzymasz od nas maila, po czym przystąpimy do zwrotu pieniędzy na te samo konto, z którego zapłaciłeś. Buty docierają do nas zazwyczaj w ciągu ok. 2 dni, natomiast pieniądze zwracamy w ciągu 5 dni roboczych.

Chciałbym wymienić buty na inny rozmiar. Jak mogę to zrobić?

- To bardzo proste - złóż nowe zamówienie i odeślij niepasujące buty. W ten sposób zaopatrzysz się w nową parę, a kwota płatności za niepasujące obuwie zostanie Ci zwrócona po zarejestrowaniu przez nas zwrotu.

Chciałbym zareklamować buty. Jak mogę to zrobić?

- Don’t worry – be happy. Prześlij nam mailem zdjęcie butów, a my zaproponujemy jakieś rozwiązanie.

Kiedy wybrane przeze mnie buty pojawią się znowu w magazynie?

- Klasyki zazwyczaj do nas powracają. Są jednak modele, którymi dysponujemy tylko w ciągu jednego sezonu. Skontaktuj się z nami, jeśli zastanawiasz się, czy twoje wymarzone buty będą jeszcze dostępne.

Chcę anulować zamówienie!

- No tak, czasami zdarzy nam się za szybko kliknąć. Zawsze robimy wszystko co w naszej mocy, aby anulować niechcący złożone zamówienia. Czasami zdarza się jednak, że uprzedzą nas pracownicy naszego magazynu, którzy pakują buty w ekspresowym tempie. Dlatego tak ważne jest, abyś jak najszybciej się z nami skontaktował. My z kolei dołożymy wszelkich starań, aby zatrzymać przesyłkę.

Czy muszę założyć konto, aby móc złożyć zamówienie?

- Do robienia zakupów w Footway i tworzenia listy ulubionych butów nie potrzebujesz mieć żadnego konta. Jeśli chcesz stworzyć własne konto, po prostu złóż zamówienie, a konto zostanie wygenerowane automatycznie. Prościzna.

Jaka jest długość wkładki?

- To bardzo częste i bardzo dobre pytanie. Zapoznaj się z naszym przewodnikiem po rozmiarach lub skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

Moja płatność została odrzucona, dlaczego?

- O, kurczę… Ponieważ nie mamy dostępu do danych twoich płatności, powinieneś skontaktować się ze swoim bankiem, który zbada przyczynę problemu.

Jak usunąć pliki cookies?

Jeśli chcesz usunąć wszystkie buty znajdujące się w koszyku lub wyczyścić listę ulubionych, wystarczy kliknąć w poniższy przycisk :-)

Przeszło 1 000 000 klientów

Oferujemy ponad 600 marek

liczba wyników 30088
Korzystając z naszej strony, zgadzasz się na używanie cookies.×