Przeszło 1 000 000 klientów
Oferujemy ponad 600 marek


O, nie! Buty nie pasują! Jak zrobić wymianę?

- Footway ma super łatwy system! Nie potrzebujesz nawet wypełniać żadnego skomplikowanego formularza. Buty, które nie pasują odeślij według poniższej instrukcji, a na nowe buty robisz po prostu nowe zamówienie na naszej stronie.

Jak dokonać zwrotu butów?

- To dziecinnie proste! Włóż buty z powrotem w pudełko, zapakuj w worek plastikowy i naklej etykietę zwrotu, która przyszła z butami. Następnie wystarczy zadzwonić do działu obsługi klienta DHL Express na 42 6 345 100, aby umówić kuriera po odbiór paczki.

Czy otrzymaliście mój zwrot?

- Zwrot butów może zająć do 5 dni. Po zarejestrowaniu zwróconych butów na magazynie otrzymasz od nas mail z potwierdzeniem. Następnie regulujemy płatność.

Zamierzam zwrócić buty. Co dzieje się z płatnością?

- Po otrzymaniu i zarejestrowaniu zwrotu skorygowana zostanie płatność. Zwrot pieniędzy może potrwać od 2 do 5 dni w zależności od tego, w którym banku posiadasz konto. Jeśli chcesz dokładnie się dowiedzieć, kiedy pieniądze pojawią się na twoim koncie, skontaktuj się ze swoim bankiem.

Jakie są wasze warunki zwrotu towarów?

- W naszym sklepie masz 30 dni na dokonanie zwrotu towaru. Oznacza to, że jeśli twoje buty nie leżą idealnie, masz miesiąc na odesłanie ich do nas. Pamiętaj, że buty muszą być nieużywane, więc możesz wypróbować je tylko w domu. Zwrot jest darmowy.

Czy mogę zrobić zwrot, jeśli buty były już noszone?

-Tak. Footway odliczy jednak koszt zmniejszenia wartości z racji tego, że używałeś już buty. Radzimy więc, przymierzyć buty w domu, zanim zadecydujesz, czy chcesz je zostawić!


Przeszło 1 000 000 klientów

Oferujemy ponad 600 marek

liczba wyników 30076
Korzystając z naszej strony, zgadzasz się na używanie cookies.×